poniedziałek, 8 lipca 2013

Doradcy Finansowi Remedium dali zarobić cz. II


Remedium
Remedium Doradcy Finansowi

– Najpierw mi pomogli trafną radą, jak byłem w potrzebie finansowej, później dali mi zarobić i jest okej! – nie ukrywa Andrzej Matuszak, klient od trzech lat korzystający z usług Remedium. – Tak się zdarzyło, że wtedy musiałem wziąć kredyt, potem miałem trochę zarobku, więc trzeba było gdzieś go ulokować.
Moja koleżanka powiedziała: idź do Bożenki Malewskiej, wszystko ci podpowie. Poszedłem jak w dym i nie żałuję – deklaruje olsztynianin. Lokata, którą mu doradzono, spełniła jego oczekiwania.
Wspomniana przez klienta B.M. została podczas uroczystego otwarcia placówki uhonorowana tytułem „Pracownik Roku 2010” za najlepsze doradzanie klientom i prowadzenie w rankingach sprzedażowych. Zapytana, co powinno cechować dobrego doradcę finansowego, odpowiedziała, że kierowanie się interesem klienta, by był zadowolony i polecał swojego doradcę innym ludziom. To według wyróżnionej pracowniczki klucz do sukcesu. Drugim ważnym elementem jest przygotowanie klienta do tego, by wspólnymi siłami udało się załatwić daną sprawę finansową, na przykład kredyt, o jaki ubiega się klient.
– Przekazujemy klientom wiedzę finansową o ich portfelu – mówi Bożena Malewska. – Klient musi się nauczyć tego, że starając się o duży kredyt, nie może mieć żadnych małych zobowiązań typu debet na koncie, niespłacona karta kredytowa czy kredyt ratalny. Takich niuansów jest wiele, trzeba ich dopilnować, by klient uzyskał kredyt – podkreśla doradczyni. Osiemdziesiąt procent osób, którym doradza w sprawach finansów, przyszło do niej po radę z polecenia innych klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz