Remedium Doradcy Finansowi |
– Najpierw mi pomogli trafną radą, jak byłem w potrzebie finansowej,
później dali mi zarobić i jest okej! – nie ukrywa Andrzej Matuszak, klient od
trzech lat korzystający z usług Remedium. – Tak się zdarzyło, że wtedy musiałem
wziąć kredyt, potem miałem trochę zarobku, więc trzeba było gdzieś go ulokować.
Moja koleżanka powiedziała: idź do Bożenki Malewskiej, wszystko ci podpowie. Poszedłem jak w dym i nie żałuję – deklaruje olsztynianin. Lokata, którą mu doradzono, spełniła jego oczekiwania.
Moja koleżanka powiedziała: idź do Bożenki Malewskiej, wszystko ci podpowie. Poszedłem jak w dym i nie żałuję – deklaruje olsztynianin. Lokata, którą mu doradzono, spełniła jego oczekiwania.
Wspomniana przez klienta B.M. została podczas uroczystego
otwarcia placówki uhonorowana tytułem „Pracownik Roku 2010” za najlepsze
doradzanie klientom i prowadzenie w rankingach sprzedażowych. Zapytana, co
powinno cechować dobrego doradcę finansowego, odpowiedziała, że kierowanie się interesem
klienta, by był zadowolony i polecał swojego doradcę innym ludziom. To według wyróżnionej
pracowniczki klucz do sukcesu. Drugim ważnym elementem jest przygotowanie
klienta do tego, by wspólnymi siłami udało się załatwić daną sprawę finansową,
na przykład kredyt, o jaki ubiega się klient.
– Przekazujemy klientom wiedzę finansową o ich portfelu – mówi Bożena
Malewska. – Klient musi się nauczyć tego, że starając się o duży kredyt, nie
może mieć żadnych małych zobowiązań typu debet na koncie, niespłacona karta
kredytowa czy kredyt ratalny. Takich niuansów jest wiele, trzeba ich dopilnować,
by klient uzyskał kredyt – podkreśla doradczyni. Osiemdziesiąt procent osób,
którym doradza w sprawach finansów, przyszło do niej po radę z polecenia innych
klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz